zondag 8 juni 2014

Be yourself.

Vandaag op tijd thuis na mijn slaapdienst dus zeeën van tijd om kaarten te maken. Met het plaatsen van dit bericht heb ik er bijna 2 klaar, met nadruk op bijna. Op de andere kaart wil ik namelijk nog één onderdeel plaatsen en dan kan ik hem ook fotograferen en op het blog zetten.

Op naar dit kaartje, heb de afgelopen dagen een beetje lopen speuren naar wat challenges waarvan ik, 1 begrijp wat je allemaal moet doen om mee te kunnen/mogen doen en 2 die ik zelf ook nog leuk vindt om te doen, ik moet zeggen dat die challenges wel een inspiratiebron zijn om kaarten te maken, maar ook om te zien wat andere voor leuke kaarten maken!

Op Cards en Scrap hebben ze een challenge met een schets, dit is dus een voorbeeld die je ongeveer moet volgen wil die mee kunnen doen aan de challenge.



Dit is de schets waaraan mijn kaartje onder andere aan moet voldoen. Tevens hoorde je op het kleine gele vakje een sentiment te zetten, die je van de website kon downloaden.
En dit is hem dan geworden:


Het is een "klein" en simpel kaartje geworden maar daarom niet minder mooi en ik denk voor velen ook tastbaar. Zo zie je maar het hoeft niet veel, groot of gedetailleerd te zijn om een leuk kaartje te zijn. 

Het plaatje is een digi stempel van 2 Cute Ink genaamd: Owl miss you. Deze heb ik ingekleurd met Derwent potloden en verwerkt met een doezelaar en reukloze terpentine. Verder is het een standaard vierkante kaart van 13,5 bij 13,5 cm. Daaronder een wit parlemour kleurig papier die 0,5 cm kleiner is. Dit papier heb ik gekocht bij de Action. Het designpapier komt uit mijn grote stapel en is volgens mij zelfs kerstpapier. Toch straalt dat er niet vanaf, vindt ik. Met deze kaart wil ik graag mee doen aan de challenge: Kaartenuitdaging 211

Liefs Marieke

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met onze schets, Marieke!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    We hopen dat je de volgende keer ook weer met onze uitdaging meedoet!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie mooi.
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen