donderdag 17 juli 2014

Gast Designer

Hoi Allemaal,

Op de Marianne Design Challenge Blog is een nieuwe challenge van start gegaan. Ik mocht voor deze challenge gast designer zijn! Hun opdracht is; maak iets anders dan een kaart. 

Ik heb een snoepjes dispenser gemaakt. Daarnaast een papieren zak gepimpt om de snoepdispenser in weg te kunnen geven.

Ik wil met deze creatie graag meedoen met de challenge van Dutch Card Lovers. Hun opdracht is dat je iets anders moet maken dan een kaart. Bij Cards en Scrap met de superuitdaging, hun opdracht is "Holland" bij hun is het de bedoeling dat je twee creatie's maakt in het zelfde thema. 

Dit is hem dan geworden:



De papieren zak had ik gekregen toen ik mijn scrapspulletjes ging halen bij Scrap en Co. Ik heb gebruik gemaakt van de paperblock Dutch Designs van Marianne Design. 

 

















Ik heb van blauw en wit Cardstock vier bloemen gestanst, daarboven op een rode plakparel. Twee wasknijpertjes zorgen er voor dat de papieren zak dicht blijft. Ik heb een plaatje van het Knipvel, van Marianne Design op een stuk rood cardstock geplakt. Onderop een stuk rood/wit/blauw lint. Rechtsboven in heb een eyelet door de zak heen gedaan daar heb ik drie lintjes in de kleuren rood/wit/blauw doorheen gedaan. Aan de lintjes een tag met daarop bedankt gestempeld. Ik heb een blauwe molen en een witte klomp uitgestanst. Deze bewerkt met blauwe inkt.

De snoepdispenser is een workshop op Cards and Scrap. Deze heb ik gemaakt met wit en blauw cardstock en daarna gepimpt met het Dutch Design papier en natuurlijk gevuld met drop ;)

Ik wil met deze creatie graag meedoen met de volgende challenge; Dutch Card Lovers; Challenge #214. Cards en scrap; superuitdaging "holland".

Liefs, Marieke 

10 opmerkingen:

  1. wat gaaf!! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende creatie heb je gemaakt als gast-designer!
    Hartelijk bedankt voor je mooie bijdrage Marieke.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is een schitterende creatie Marieke heb je prachtig gemaakt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk setje en echt in Hollandse sferen. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie creatie!!!! Leuk dat je meedoet met de cards&scrapchallenge!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige creatie Marieke! Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er super gaaf uit, Marieke. Ontzettend leuk gedaan!
    Gezellig dat je mee doet met deze super uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dit er prachtig uit Marieke.
    Harstikke leuk dat je meedoet met onze superuitdaging bij Cards&Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi geworden je crea´s!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super leuk gedaan ziet er echt heel leuk en vrolijk uit .
    Leuk dat je mee doet met de super uitdaging bij het Cards & Scarp blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen