maandag 14 juli 2014

Monster en Co

Vandaag een kaartje met een monstertje, Alexander vond hem lijken op het monstertje van Monster en Co... Ik vind hem zelf wel heel lief.

Met deze kaart wil ik mee doen met drie challenge's. De eerste is voor 2 Cute Ink hun opdracht is Kids. De tweede is voor The Sisterhood of Crafters, hun opdracht is Birthday, dit omdat één van hun designer's jarig is; Congratz to Darlene! De laatste is voor Sketch Saturday hun hadden een schets.

Dit was de schets die gevolgd diende te worden:



Dit is mijn kaart geworden:


Het is een rode basiskaart van 15 x 11,5. Daarbovenop oranje designpapier van 14,5 x 11.

Ik heb van 2 Cute Ink een digi stempel gebruikt genaamd: Monster balloon. Deze heb ik ingekleurd met mijn derwent potloden en daarna verwerkt met doezelaars en reukloze terpentine. Ik heb hem daarna uitgesneden in een vierkant van 10,5 x 10,5. Daaronder een stukje blauw designpapier van 11 x 11. In de hoeken vier splitpennen. En met mijn stabilo stiften een rode stiksel lijn gemaakt. twee keer een banner gesneden. Daarop een scallop pons gebruikt en een rood/witte ster sticker er opgeplakt. Ik heb de linker banner met 3-d dots vastgezet om zo wat verschil te creëren.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenges; 2 Cute Ink; Challenge #110 Kids. The Sisterhood of Crafters; Birthday. Sketch Saturday; Week #318 with Simon Says stamp!

Liefs, Marieke


6 opmerkingen:

  1. wat een super leuke digi en een mooi kaartje Marieke.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG that is SO SWEET of you and this card is sooooooooo cute! I agree with Alexander ... this cute monster does resemble the one from Monster and Company, LOL! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘BIRTHDAY’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute Marieke! Thanks so much for joining us at Sketch Saturday this week! Hugs Deb

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely and cute little monster card ! Thanks for joining us at 2 cute ink challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a cute little monster and great card! Thank you for joining in the Sketch Saturday Challenge this week.

    Hugs, Vannessa
    Sketch Saturday DT

    BeantwoordenVerwijderen