vrijdag 25 juli 2014

Noor

Ik was een aantal dagen geleden al begonnen aan een kaartje voor de Noor! Design Challenge. Ik vond hem lastig om te maken er staan ook zulke mooie voorbeelden op! Toch heb ik me er aan gewaagd. Noor het dochtertje van Jolanda Bergmans is 2 geworden, ze hebben daarom een challenge, waarbij je een gratis digi stempel krijgt en die hoor je dan te verwerken in de kaart. Ik wilde graag dat het een leuke vrolijke kinderkaart zou worden en ik geloof dat hij aardig geslaagd is!

Dit is hem dan geworden:



Ik heb voor de basis van de kaart de dutch Doobadoo shape art mal gebruikt. Deze heb ik in totaal vier keer uit geknipt. Twee keer in het roze cardstock, één keer in designpapier en één keer voor de basis van de digi stempel. Links en rechts heb ik de cadeau-rand van Noor Design vier keer gestanst, twee keer in blauw cardstock en twee keer in wit cardstock. Ik heb de cadeautjes bewerkt met vijf verschillende kleuren inkt. (Rood, Geel, Paars, Oranje en Roze).



Ik heb de digistempel ingekleurd met mijn Derwent potloden en daarna verwerkt met reukloze terpentine en doezelaars. Zoals boven al genoemd heb ik de shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt om de afbeelding uit te knippen. Ik met het bubbels stencil van Dutch doobadoo in zes verschillende kleuren de cirkels aangebracht. ( Rood, Geel, Paars, Orange, Roze en blauw)



Ik heb van designpapier de party vlaggen stans van Noor! Design uit gestanst. Daarboven op de letters "feest" gestempeld in de kleuren rood, oranje, paars, geel en blauw. Deze heb ik op de vlaggen geplakt, de vlaggenlijn in zijn geheel met 3-d dots op de kaart geplakt.



Ik heb met roze cardstock en designpapier twee keer de vlinder pons van martha steward geponst. Deze op elkaar geplakt en de vleugels van het designpapier omhoog gevouwen. In het midden een rijtje gele plakparels.

Met deze kaart doe ik mee met de challenge van Noor! Design.

Liefs, Marieke

1 opmerking: