woensdag 6 augustus 2014

Iris

Hoi Allemaal,

Twee en een halve dag aan het schilderen geweest buiten maar de hele buitenkant zit er weer in. Kunnen we de aankomende zes jaar weer vooruit. Dat was ook de reden voor geen kaarten de afgelopen twee dagen, vandaag weer even tijd dus ook even lekker ontspannen en een kaart gemaakt. Ik ben er zelf helemaal fan van, maar dat is misschien ook wel omdat ik erg blij ben met mijn eigen kleurvaardigheden (ahum) op deze digi.

Met de kaart wil ik meedoen met de challenge's, Nederlandse Kaartenuitdaging; Paars. Cheerful Sketches; Een schets. De Creatieve Zebra; Alles mag. We Do Doobadoo; Celebrations. The Crafter's Cafe; Use lots of layers. Stamp and Create; Anything Goes. Great Impressions; Birthday Bash. Crafting from the heart; Anything Goes.

Dit was de schets die ik gevolgd heb:



En dit is mijn kaart geworden:


Ik heb de shape art mal van dutch doobadoo gebruikt. De grootste maat heb ik uitgesneden met groen cardstock. Daarna een maatje kleiner in het paars designpapier (Bo Bunny Enchanted Garden). Ik heb in het midden een stuk paars cardstock van 15 x 4. Daarop designpapier gemat van 14,5 x 3,5. Linksboven en rechtsonder twee vierkantjes van 4 x 4. daarop designpapier gemat van 3,5 x 3,5. Ik heb de tekst stempels afgedrukt en bewerkt met paarse inkt. 


Rechtsboven en linksonder heb ik drie paarse bloemen gemat op groene bloemen, in het midden een paarse plakparel. Ik heb wat meeldraden toegevoegd en bovenop een vlinder van dutch doobadoo. Ook nog drie plakparels in de hoeken.


Ik heb een afbeelding van Wee-stamps gebruikt genaamd; Iris. Deze heb ik ingekleurd met mijn derwent potloden en daarna verwerkt met doezelaars en reukloze terpentine. Ik heb op de bolletjes wat paarse glitterlijm gedaan. Ik heb rondom het plaatje wat paarse inkt gedaan. Ik heb de afbeelding uitgestanst met de stansen van Spellbinders. Daarna heb ik van paars cardstock nogmaals de zelfde stansen gestanst alleen heb ik er twee in elkaar gelegd zodat ik het randje kreeg. Het randje met de 3-d tape vast geplakt zodat het een soort lijst is geworden.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; Nederlandse Kaartenuitdaging; Uitdaging 72. Cheerful Sketches; Challenge 15. De Creative Zebra; Challenge 12. We Do Doobadoo; Challenge 11 Celebrations. The Crafter's Cafe; Challenge 75, Use lots of layers. Stamp and Create; August Challenge, Anything Goes. Great Impressions; August challenge, Birthday Bash. Crafting From The Heart; Challenge 30.

Liefs,
Marieke

15 opmerkingen:

  1. This is SO darling! I LOVE the gorgeous colors and the sweet image! Thanks for joining us at Great Impressions! :) HUGS! Mynn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous, Thanks for playing along with us at We Do Doobadoo, good luck,
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marieke Wat ween enige kaart. Heel mooi gemaakt. Lief afdrukje en heel mooi afgewerkt. IK zie meer mooie kaarten. Ik ga je volgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart,.. en erg leuk dat je meedoet met de uitdaging.
    Veel succes en ik ga je volgen

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card! Great take on the sketch, too. Thanks for joining us this month at Great Impressions!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow heel mooi! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij Cheerful Sketches.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je erg leuk gedaan, Marieke! Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!

    Liefs,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieffie Marieke!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketsches.... succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is such a sweet card! Your colors and that image are just adorable! Thank you so much for sharing your card with us at Great Impressions!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great take on the sketch! Thank you from joining the Crafting From The Heart challenge, hope we'll see you again very soon!

    Victoria DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful interpretation of the sketch, so many gorgeous layers, thanks for joining us at the Crafters Cafe this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een PRACHTIG LIEF kaartje is dit Marieke en LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wa een prachtig kaartje Marieke.
    Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches. :)
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kaartje heb je met de schets van Cheerful Sketches gemaakt, Marieke...dank je wel voor het meedoen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De kleuren passen zo mooi bij elkaar op jouw kaart, heel leuk gedaan. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij DCZ.

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen