zaterdag 11 oktober 2014

Een kaart op bestelling.

Goedemorgen allemaal,

Gisteren belde mijn schoonmoeder met de vraag of ik een kaartje voor haar tante kon maken die 91 word, het mocht dus een ingetogen kaartje zijn. Ik vind het kaartje zelf super gelukt wat vinden jullie?

Met het kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; Loves Rubberstamps; Anything Goes. Sister Act; Anything Goes. Love to Scrap!; Anything Goes.



Het is een vierkante basiskaart van 15 x 15 van kraftpapier. Daarop wit cardstock gemat van 14,7 x 14,7 met daarop designpapier gemat van 14,4 x 14,4. Het designpapier is van Maya design. In het midden een vierkant van wit cardstock van 11 x 11 met daarop designpapier van 10,7 x 10,7. Rechts een strook van wit cardstock van 14,7 x 9 met daarop designpapier gemat van 14,4 x 8,7. Tussen deze twee lagen heb ik een wondgaasje gedaan. Alle randen voorzien van wat distress inkt.



Ik heb een digistempel van Mo Manning gebruikt genaamd; Mummu. Ik heb haar ingekleurd met mijn potloden en daarna verwerkt met doezelaars. Ik heb de afbeelding uitgesneden op 6 x 8 en dit gemat op kraftpapier van 6,3 x 8,3.



Met bruine inkt de tekst gestempeld en daarna uitgestanst met een ovale mal en voorzien van een distress randje. Tenslotte nog wat bloemetjes toegevoegd.



Rechtsboven in heb ik een bloementoef gedaan. Niet te veel poes pas op de kaart. Omdat de kaart van kraftpapier was heb ik ook de binnenkant deze keer bewerkt.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; Loves Rubberstamps; Challenge # 121. Sister Act; Challenge # 78. Love to Scrap!; Challenge # 39.

Liefs,
Marieke

13 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm geweldig Marieke! En wat een toepasselijke stempel, haha! Erg leuk en ingetogen. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Complimenten!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een leuke kaart
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card, such soft delicate colours, love it!
    Hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart Marieke en een geweldige afbeelding ook.
    Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje en prachtig ingekleurd. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love card. Beautiful papers, a great image and embellishments. Beautiful. Thanks for joining us at Loves Rubberstamps.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een enige stempel en mooie kleurtjes..fijn dat je nog een keer meedoet bij LOves Rubberstamps, tot snel en succes,
    LG BLankina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh there is a fabulous feel about this card! so special, so sweet!! i love the image so much and the way she is smelling the bouquet i loooove it!!!
    thank you so much for joining us at love to scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so beautiful. Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, love the coloring here! :) Superb...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love that sassy lady image! Thanks for joining us at Love to Scrap

    BeantwoordenVerwijderen