zaterdag 27 mei 2017

Even miracles take a little time!

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer eens! We hebben een heerlijke vakantie gehad in Ibiza en de bruiloft van mijn moeder was ook zeer geslaagd! Al bij al een drukke gezellige weken gehad, maar nu dacht ik dat het echt wel weer tijd werd voor een beetje knutselen.



De basis is een witte kaart van 22,5 x 15 die ik gevouwen heb op 7,5. Vervolgens Designpapier van Maja design gebruikt en dit op maat gesneden en overal voorzien van een kruissteek. Ik heb gewerkt met de schets van Dutch Doobadoo. Ik heb de wekker geknipt uit designpapier en wit cardstock. De cijfers en streepjes aangebracht met structuurpasta. De wijzers geknipt en opgeplakt met een gem van Marianne Design. Links een bloementoef met groene blaadjes van Marianne Design. Rechts heb ik Cinderella van Kraftin Kimmie gestempeld. gekleurd met copics en daarna uitgeknipt en opgeplakt.



Aan de binnenzijde heb ik de schets gevolgd en een ovale stans van Noor Design gestanst, de bijbehorende tekst van Kraftin Kimmie gestempeld en op de basis geplakt. Vervolgens van Designpapier van Maja de bloemen gestanst en de blaadjes uit groen cardstock en afgewerkt met een glitterparel.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge:

Dutch Doobadoo: Schets Challenge.
Kraftin Kimmie: Wonderful Wednesday.
Creative Inspiration Challenge: Anything Goes.
Dies R Us: Shaped Cards (was not sure if my card counted.)
Ribbon Girls: Use any image challenge.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

11 opmerkingen:

  1. Hoi Marieke, wat fijn dat jullie zo genoten hebben op Ibiza en de bruiloft van je moeder. Nu thuis lekker verder aan het genieten van het mooie weer? Je kaart is een liefje, ik moest denken aan "Dancing Queen" van Abba...LOL. Leuk gedaan het gebruik van de wekker en de tekst aan de binnenkant. Je hebt het afdrukje heel mooi ingekleurd en die frisse kleur blauw is perfect bij het design-papier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG! This is just beautiful and so well done! Thanks so much for playing in our ‘Shaped card/project’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a cute image, and I LOVE those blooms..gorgeous! Thanks for joining us at Dies R us!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kaart met de grote klok, de bloementoef en de mooie stempel. Ook de binnenkant is prachtig afgewerkt. Ik hoop dat je genoten hebt van je vakantie op Ibiza en nog gefeliciteerd met de bruiloft van je moeder.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje Marieke...prachtig ingekleurde digi erop.zo mooi in die blauwe tintjes en ook de binnenkant nog heel mooi afgewerkt...
    groeten en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marieke wat een toffe kaart laatje aan ons zien. Je afdrukje heb je weer prachtig ingekleurd.
    Ohh vakantie in Ibiza,,heeerlijk!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart zie ik hier weer op je blog prijken Marieke, de kleuren zijn prachtig en zo mooi afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een mooie en toch ook grappige kaart, Marieke. Geweldig plaatje. De kruissteek is leuk bedacht. De hele kaart straalt professionaliteit uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig geheel deze kaart! Lekker vrolijk in deze kleur blauw en toch ook chique. Wat een werkje moet dat zijn geweest de cijfers van de wekker! Geniet nu even van het zonnetje hier. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pretty card.Thanks for joining us at creative inspirations this fortnight. CraftyNatalie-DT

    BeantwoordenVerwijderen