donderdag 15 juni 2017

Going vintage.

Hallo allemaal,

Vandaag weer eens een vintage kaartje gemaakt. Vind ik met name lekker omdat ik dan niet eerst 1,5 tot 2 uur hoef te kleuren. Maar gewoon een kant en klaar kaartje kan pakken.



De basis is een shape art mal (470.317.144) van Dutch Doobadoo. Deze heb ik drie keer geknipt uit wit en roze cardstock en uit designpapier. Ik gebruikte drie verschillende lijnen van Maja Design, namelijk Vintage Romance, Vintage Baby and Sofiero. Deze kaart is gebaseerd op de schets challenge van deze maand dus ik heb deze gevolgd en daarn mijn designpapier op gebaseerd. De doily stans (6002/0478) van Noor Design gebruikt en de plaatjes komen uit een van de vellen van Maja zelf. 



In het midden nog een stuk lint om de schets te volgen, mijn wel bekende bloementoef mocht natuurlijk niet ontbreken op mijn vintage kaart. Ik stanste de 25 van Noor Design en stempelde de teksten (Els Brige en craft emotions) en knipte alles uit en plakte het op de kaart.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

Dutch Doobadoo: Schets challenge
Creatalicious: Anything Goes with the option of using dies.
AnMa creatief Facebook challenge: alles mag.
Craft addiction challenge: Bloemen, bloemen en nog meer bloemen.
Deep Ocean Challenge: Die cuts.
The ribbon girl: June card challenge.
Kreative Scrapping: Wedding (25th)
Scrap from your heart: wedding (25th)

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

7 opmerkingen:

  1. Wooow wat een schitterende vintagekaart marieke....zoveel prachtige details erop

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is such a beautiful card Marieke! I love the shape and all the gorgeous details. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    https://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lovely card!
    Thankx for joining our challenge at Scrap from your heart.

    DT-Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute!!! Thank you for joining us at Creatalicious, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hoor, ook weleens leuk om te doen toch? Bij mij is het eerder andersom, soms inkleuren.
    Dankjewel voor je deelname bij CraftAddiction challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! I loved all the layers in the card! Many beautiful detals. Thanks for joining our challenge at Scrap From Your Heart! DT Stine

    BeantwoordenVerwijderen