maandag 18 december 2017

Hey, chick!

Hallo allemaal,

Vandaag even een vluggertje tussen de bedrijven door want ik ben hartstikke druk deze week! Een hoop vergaderingen, normaal werk en dan nog mijn sociale afspraken, al bij al een week vol! Ik ging weer aan de slag met de MFT schets. 


Ik stanste twee keer een rechthoek met de stitched rectangle staxx en op één van deze streepte ik een rechthoek af van 3 cm breed en kleurde dit in met lucht en het gras. Ik stempelde het kuikentje twee keer, één keer op het gras en de ander los en deze kleurde ik in met Copics. Knipte het kuikentje (from the herd stempelset) uit en kleurde de randjes zwart en plakte hem op. Op zwart cardstock heat emboste ik de tekst met wit embossingpoeder. Op de basiskaart plakte ik een randje designpapier uit het dots en stripes neutraal designpapier en plakte daar het geheel op.

Gebruikte Copics:

Lucht - B000, B00
Gras - YG17, YG13, YG11
Kuiken - Y17, Y15, Y13, Y11

Fijne avond!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

8 opmerkingen:

  1. Dat is wel een hele leuke vlugge kaart Marieke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, laat die vluggertjes maar doorklmen, enig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo ne en dan een snel en gemakkelijk kaartje moet kunnen, toch? En al helemaal als je je zó leuk maakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for sharing your creativity at Penny Black and more!
    Fabulous card!
    Happy New Year;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sweet card!
    Thanks for joining us at Penny Black & More and good luck!
    x Daniela (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังเพลง

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aw, cute! that little chickie looks determined to get through all that grass! thank you so much for playing along with us at the penny black and more challenge.
    happy new year,
    linda

    BeantwoordenVerwijderen